onsdag 23 juni 2010

Underbart väder !

Har precis kommit in.. Har varit ute med Hera i den underbara solen :) Vi gick en liten runda, sedan så fick Hera ta sig ett dopp i ån som finns nedanför mig. Jag knäppte massor med bilder med mobilen, men som vanligt så vet jag inte hur man överför dom på datorn. Om man ens kan göra det? Men iaf så var det väldigt mysigt! :)

Richard är på jobbet och kommer inte hem förens sent inatt. Så ikväll är det bara jag och gummasan hemma.. :) Undra om jag ska laga rabarberkräm ikväll med? Jag gjorde det igår då syster var här och det var så gott :) Jag har ju rabarber på gården så det blir ju alldeles perfekt :)

Nu ska jag ut i solen igen! Hörs hej!


1 kommentar:

  1. Heeej! :D va gullig du är. Såklart jag ska ta med den på jobbet och visa ;D så att vi kan dreggla och tänka på den underbara filmen haha.

    Jag tycker vi borde ta en promenad eller träffas eller göra nånting! vi bor ju ganska nära varandra då jag jobbar, vore superkul :)

    SvaraRadera