lördag 26 juni 2010

jobbar

Hej hopp!
Hoppas allt är bra med er och att ni haft en trevlig midsommar! Själv så jobbar jag hela midsommarhelgen.. Men lika glad är jag för det, och ännu gladare blir jag då det blir löning :) Idag slutade jag 17.00 och hade planerat att fixa och dona på gården, men icke. Jag råka lägga mig i sängen för att vila kroppen lite och det slutade med att jag somnade och vaknade inte förens kl 20.00 då min underbara mamma och pappa ringde och fråga om dom kunde komma förbi en stund. Vi satt och fika och jag bjöd på kaffe :) Lite jobbigt endå att jag somnade för nu kommer jag ha svårt att sova inatt, med tanke på att jag ska upp 06.00 :/ Men men får försöka sova endå :) Imorgon slutar jag också 17.00 så då kanske man är lite piggare så man har orken att vara vaken på eftermiddagen :) nu ska jag göra lite kvällsfika :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar: