söndag 20 juni 2010

hundgård!

hej!
Idag har min pappa och min systers sambo Johan varit här och hjälpt oss (richard ;) ) att bygga en hundgård till Hera! Det blev väldigt bra, men vi är inte klara än. Nu väntar vi någon dag på att cementen ska stelna, sedan är det bara att sätta upp gallret :) Ska bli så skönt att ha den klar.. :) Lite senare på förmiddagen kom min mamma, min syster Nadja (nadjalinnea.blogg.se) och hennes och Johans son Albin hit. Vi satt och umgicks sedan blev det till att grilla hamburgare. Synd att det inte var någon värme så man kunde sitta ute, men inne gick lika bra det med :) Tack så himla mycket för all hjälp! Det uppskattades verkligen! :)

Jag har haft mycket för mig nu då vi flyttat till hus! Vi klippte gräsmattan för några dagar sedan och det var inte lika lätt som det ser ut att vara, hehe.. speciellt inte då det är uppförsbacke lite här och där som vi har på gården. :P

nej nu ska jag fixa lite. Måste ut och plocka ordning på tomten efter all hundgårdsbyggande. Vi hörs!



Vårat hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar