torsdag 13 maj 2010

Torsdag :)

Hej hopp!
Idag har jag städat, städat och åter städat. Fick även smutstvätten tvättad! Skönt att ha det gjort :) Richard tog med sig Hera till hans mamma och pappa medan jag var hemma :P jag kände att jag inte orkade åka någonstans idag, så det passade ju utmärkt att städa då jag var själv :)

Jag sitter och kolla på en massa fina inrednings sidor på internet! Jag längtar tills vi flyttar in i huset så man kan börja göra fint :) Jag vill ha det ljus och fint, men även lite färgfullt endå :) Jag är ofta inne på Inreda.com och tittar lite.. där finns det mycket roligt och fint! :) Sedan så finns det ofeliashus.se.. det är också en väldigt fin inrednings sida. Man blir väldigt inspirerad :)











Bilderna är från ofeliashus.se och Inreda.com. :)

Nu ska jag se på tv en stund. Få se om jag tar en kvällspromenad med Hera efter det :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2 kommentarer: