onsdag 12 maj 2010

spår och sök :)

Äntligen ledig!! Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden.. så idag är jag ledig, är så skönt :) Idag har jag tänkt gå ut i skogen och testa på lite spår och sök med Hera :) Jag känner att jag måste börja med något så hon blir lite aktiverad. Jag tar ju promenader och så men det räcker inte alltid. Hon måste få börja med något som hon tycker är kul :) Jag tänkte börja med små köttbullar att lägga ut lite här och där så får hon söka efter dom.. Det är första gången för både hon och jag men vi ska försöka :)

Sedan ska jag iväg och äta lunch med Camilla och Patricia. Ska bli jätte trevligt! Efter det blir det hem och fixa lite här hemma, sedan då Richard kommer hem ska vi äta middag. På kvällen så tänkte jag hälsa på Madde! :) Det var ett tag sedan vi sågs nu så det ska bli jätte roligt!! :) nej nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner med mig :) Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar