tisdag 18 maj 2010

tisdag

Hej hopp!
Sitter i soffan och tar det lugnt.. Jobbade natt i helgen på Solgården och det gick jättebra! :) Lite tråkigt att jobba natt endå, eftersom hela dagarna går då man måste sova för att klara nästa natt. Men men, det blir bra med pengar iaf :) Igår var jag ut till Matilda och hälsa på. Vi tog en promenad med hundarna och prata en massa :) Det var ju så länge sedan vi träffades, men endå känns det lika lätt att träffas, och vi har det lika kul varje gång. Önskade att vi träffades mer ofta! :) Efter promenaden satt vi ute i det fina vädret. Är ju så skönt ute nu, men ibland kan det vara lite för varmt, speciellt för min lilla hund :/

Idag har jag varit hos mamma och pappa och hälsat på. Hjälpte även till att måla lite :) På eftermiddagen åkte jag och hälsade på Madde en stund. Vi satt och snackade och umgicks, och senare så tog vi oss en kort kvällspromenad. :) Nu ska jag plocka lite här hemma.

Trevlig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar