tisdag 8 november 2011

hej :)

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag har inte haft någon lust till det.. men ska försöka bli bättre.  :)

Idag skiner solen och det är inte speciellt kallt ute. Fast det har ju varit ganska så varmt länge nu, men tanke på att det är November. Men det vänder nog ganska så snart och det bli jättekallt och snön kommer. tur vi har förberett med snöslunga, så i år får det komma hur mycket snö som helst ;)

Idag är jag ledig, så jag ska passa på att dammsuga och plocka lite här hemma. Tänkte också hinna med att ta en skön promenad med gumman. Jag vet inte vad det är med Heras päls nuförtiden, för jag tycker det ser lika hårigt ut även hur mycket man än dammsuger. Funderar nästan på att  dammsuga varje dag snart. :P

Just nu sitter jag och tittar på "efter tio" och dricker kaffe. Tänkte ta det lite lugnt innan städningen ;)

 Bjuder på en bild på min fina Hera vid Alnöbron :)

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar