tisdag 25 oktober 2011

Tisdag

Hej :)
Hoppas att allt är bra med er! Själv så mår jag bra, men har lite förkylningsvarningar på gång. Hoppas att det går över.

Igår fyllde Richard 25 år också. Så då hade vi kalas här hemma med hela min familj! Jätte trevligt! I förrgår så kom hans familj hit. Vi brukar ta det olika dagar eftersom min familj är typ dubbelt så många :)

Idag är jag ledig! Så tog en sovmorgon till ca 9.30. Skönt! :) Nu sitter jag och dricker kaffe framför Malou som har ett par som gästar henne som har förlorat sina 3 barn i okända hjärnsjukdomar. Usch vad hemskt. :(

Snart ska jag gå ut och kratta löv. Vi har ett stort träd framför vårat ingång och om man inte krattar så går det inte komma in med bilen.. haha  närå, men typ ;) Sedan ikväll ska jag umgås med Madde :)

Ni får ha en bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar