onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Hej hopp!
Sitter och sängen och ser på Sveriges Mästerkock samtidigt som jag surfar :) Idag har jag jobbar och efter jobbet åkte jag till Ikea för att köpa nya lakan och hittade också fina spetsgardiner som jag köpte. Jag är så osäker på vart jag ska ha dom och testade i köket. Vad tror ni? Kan man ha dom i köket? Vet inte själv om det är fint eller inte. Tycker om gardinerna men om dom passar i köket vet jag inte? jag får se hur det blir. Vad tycker ni? :)




Dagens middag. Fläskfilé med hasselbackspotatis. Vi gottar till det på en vardag sådär ;)

Igår åkte vi och kollade på tapeter. Men både jag och Richard hade sån beslutsångest så vi kom hem utan tapeter :P Vi kollade hur mycket som helst men det är såå svårt att välja. Men samtidigt var det bra att få en koll på vad som finns. Få se när vi åker in och kollar nästa gång :)

Ska fortsätta se på tv nu :) Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar