torsdag 13 januari 2011

hej!
I helgen har jag jobbat. Har jobbat dagpass så har varit ledig på kvällen! Skönt :)
Här om dagen så träffade jag Matilda och dom bjöd mig på gå fika. Sedan efter det åkte vi på Birsta och mötte upp Madelene och hennes dotter Molly för och umgås lite där. Jag fynda mycket rea varor, men också lite annat :) Fyndade fina sängkläder på lagerhaus och två fina ljuslyktor på Indiska och köpte en fin duk (löpare) på Indiska. Älskar verkligen Indiska. Dom har så mycket fint! :) Köpte även en superfin vit blus på H&M som jag tänkt köpa länge men aldrig blivit av. :)

Ikväll är jag ledig och det ska bli skönt! Ska fortsätta måla trappen medan Richard sätter upp mer gips och donar lite :) Vi tänkte först byta ut tyget som är på trappan (där man går) mot plastmatta, med tanke på Hera så det inte blir så halt för henne. Är inte alls snyggt det som är nu, en brun tygmatta.. Men vi kom på att vi målar hela trappen vit. Det blir mycket snyggare och tror inte det blir sååå halt för henne, och på sommaren tar ju hon utevägen! :) Grandisar ska ju inte gå i trappor, men nu har vi som sagt inge val eftersom vi har vardagsrummet på nedervåningen. Men blir bättre då hon kan ta utevägen :)

Ikväll är det säsongsavsnitt av "Solsidan" Jippie!! :) Det får man inte missa :)
Nu ska jag fixa lite inför middagen. Richard kommer snart hem :) Och just ja, Hera har blivit mycket duktigare på att vara ensam!! Så himla skönt både för oss och Hera. Jag är så glad så glad :) Hon verkar inte känna samma panik och ångest som hon gjort tidigare. Och vi känner inte oss lika dumma som åker iväg heller. Underbart!
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Bjuder på lite (eller mycket) Hera bilder :) Det går så himla fort. Tycker nyss hon var en liten skrutt.


Hera och Edvin busar! Matildas fina vovve :)


Sötnosen!


Hera träffar hennes "kusinen" och chihuahuan Hamlet. Nästan lika stora ;)




Vacker!! :)

En liten liten Hera :)
Hera på köksbordet. Trodde väl att hon skulle hitta nå gott där ;)
Edvin och Hera efter! Sommaren - 09:D
Vacker ung dam!

Hera och mammas hund Turbo! Vila i frid Turbo :(

Hera och hennes syskon är hungriga :) Hera men lillsvansen uppåt (till höger) :)
Hera och jag :)
En blundarbild då jag gosar med Heras syster Vilda.
Jag och Hera :)
Hera och hungriga syskon. Hera är hon till vänster om den gula hunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar