lördag 5 december 2009

Hej! :)

Har inte skrivit här på ett tag nu, men det är för att jag har haft fullt upp med att gosa med Hera :) Allt går jättebra med henne och hon verkar trivas bra här med oss. Vi har haft henne i ca en vecka nu och hon börjar redan känna sig som hemma :)

Hon är så duktig då det gäller rumsrenheten! Hon pinkar direkt då hon kommer ut och då hon råkar pinka inne så blir det oftast på tidningspapper så hon är så duktig för att vara 9 veckor :)

Häromdagen vad jag och min sambo Richard och köpte en hundbur till bilen. Vi känner att det kan vara bra att ha tills senare.. känns även lite säkrare :)

Just nu ligger Hera och sover i sin säng och jag ska ta och plocka iårdning lite här hemma. Det finns inte så mycket tid då hon är vaken ;) hehe..

Vi höres! Tänkte lägga in lite bilder snart också, så fort jag har fått in dom i datorn så :)
Ha det så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar