torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!! :)

Hej hej!
nu var det ett tag sedan jag skrev.. har haft fullt upp med julen och allt vad det är:) Hera fick fira julafton hemma hos min familj eftersom husse jobbade kvällen :)

Igår var vi och hälsade på min vän Matilda och hennes två hundar Greta och Edvin. Gud så Hera tyckte det var roligt att leka med dom.. :) Kan säga att hon är inte blyg av sig.. utan hon moppsade upp sig för dom där två vuxna hundarna :P Men hon fick sig en eller annan tillsägelse av Greta (hunden) och då blev hon lite lugnare :) Jag tycker det är bra, för då får hon respekt för äldre hundar..


Hera är så duktig då det gäller rumsrenheten också! Hon har inte gjort inne på två dagar!! :) peppar peppar ta i trä! ;)

Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobb.. Ikväll ska jag och Richard göra middag sedan ska vi till min mamma och pappa och fira nyår :) Hoppas det går bra för Hera på tolv slaget bara.. :/

Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar